Labdien!
Pirms dažām dienām paņēmām apmēram 2,5-3 mēnešus vecu kaķēnu.Viņš ir  blusains, vājš, ar ausu ērci. Uzreiz ievēroju , ka kaķēns ir aizdomīgi mierīgs savam vecumam, daudz guļ. Blusas likvidējām-to nebija pārāk daudz, ausīs pilinam vetaptiekā ieteiktos pilienus.Pēc attārpošanas tabletes iedošanas kļuva vēl mazaktīvāks, nespēlējas,gandrīz visu laiku guļ( aizmidzis), aiziet paēd, nokārtojas, un pēc brīža atkal aizmieg. Vai attārpošanas tablete varēja pasliktināt kaķēna veselību?Vai pēc 10 dienām drīkst atkārtoti dot tableti?

Ja kaķēns ir tik novārdzis, noteikti ir vajadzīgi papildus vitamīni, viegli sagremojama barība, mākslīgā piena maisījums, siltums un miers. Vēlams kaķēnu atrādīt veterinārārstam jo injekciju terapija var dot labākus rezultātus. Attārpošanas līdzekļi var radīt miegainību, vājumu, jo tā tomēr ir ķīmija un, parazītiem aizejot bojā, tiek izdalīti toksīni, kas negatīvi ietekmē organismu. Es ieteiktu atkārtoti nedot attārpošanas tableti, nogaidiet līdz kaķēns atlabst, tableti var iedot pēc mēneša.