Sveiki!Man bija kaķēns 6 mēneši vecs pirms tam bija viss labi, bet tad veterinārārsts teica ka kaķēns jāattārpo viss maz 4 reizes gadā, bet kaķēns dzīvojās tikai pa istabu.Tad es nolēmu ja saka tad ir jāattārpo un nopirku pastu attiecīgi uzliku 2iedaļas jo viņai bija 2kg tāpēc dakters teica ka vajag 2iedaļas.Vienu dienas iedevu un pa šo dienu kaķēns kļuva gurdens, apātisks,bija vemšana.Domāju nākamā rītā vedīšu pie daktera, bet vairs nebija vajadzība, jo kaķēns naktī nomira.Vai tas varēja būt blaknes piemēram aknu darbības traucējumi no attārpošanas līdzekļa?Tagad iegādājos jaunu un baidos viņu attārpot vai nebūs atkal tāda pati reakcija?

Grūti komentēt, jo nezinu kaķa izcelsmi. Ja tas ir ielas kaķis, tad reakcija varēja būt uz daudzajiem zarnu parazītiem. Vai tiešām kaķis svēra 2 kg?  Iespējams, deva bija par lielu. Vai tiešām kaķēns slikti jutās tikai vienu dienu? Vajadzēja vismaz telefoniski lūgt veterinārārsta konsultāciju. Šo kaķēnu ir jāattārpo, jo īpaši, ja tas iegūts no patversmes vai ielas. Precīzi nosveriet, precīzi nodozējiet līdzekli. Ja kaķēns paliek gurdens utt., nekavējoties sazinieties ar veterinārārstu.